Wednesday, October 29, 2008

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Barang siapa yang membaca YASSIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut


"SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM"

di ulang sebanyak 7 kali untuk niat baikmu, Inysa Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan di kabulkan.


Jika boleh niatkan sebegini :



  • YA-ALLAH YA -RAHIM ( ampunkan dosa-dosaku dan saudara maraku )


  • YA-ALLAH YA - RAHMAN ( kurniakan aku isteri,suami ,anak- anak yang soleh dan mencintai islam)


  • YA-ALLAH YA -RAZZAK ( kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan berjaya di dunia dan akhirat)


  • YA-ALLAH YA - JABBAR ( makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini)


  • YA-ALLAH YA- MUTAQABBIR ( jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin)


  • YA-ALLAH YA -WADUUD ( kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir dan batin)


  • YA-ALLAH YA -ZALJALA LIWAL IKRAM ( makbulkan lah semua hajatku dan redhailah aku)

Aminn.........



No comments: